Σχετικά με το moufanews

Τον τελευταίο καιρό γίνεται πολύ λόγος για τα fake news που έχουν υποτίθεται κατακλύσει το διαδίκτυο και τα social media.

Διαβάστε περισσότερα

👆👍

Προσαρμόσετε το backround σύμφωνα με τις προτιμήσεις σας, λευκό ή σκούρο, από το κουμπάκι πάνω στο μενού 🔆🔘🌙
Το σκούρο θεωρείται πιο ξεκούραστο κατά τις βραδινές ώρες πριν τον ύπνο, ενώ εξοικονομεί ενέργεια στη μπαταρία κινητών κ.λπ

Ψευδής είδηση για μάρκετ που θα μπορούσε να κοστίζει εκατομμύρια σε διαφήμιση

Διαψεύδουν η μία μετά την άλλη οι ιστοσελίδες που ανέφεραν ότι ο Σκλαβενίτης έστειλε τρόφιμα στην ηλικιωμένη μετά το επεισόδιο της σύλληψής της στο Lidl επειδή πήρε κάποια προϊόντα από ανάγκη

Συγκεκριμένα αναφέρουν:

Αναφορικά με την εταιρία Σκλαβενίτης που «έστειλε» βανάκι με τρόφιμα στην 70χρονη στην οποία ασκήθηκε μήνυση λόγω κλοπής τροφίμων από άλλη αλυσίδα super market, θα θέλαμε να προχωρήσουμε σε διάψευσή του.
Έγκυρες πηγές πολύ κοντά στην επιχείρηση ήρθαν σε επαφή μαζί μας και παρ’ όλο που τους τιμά το γεγονός πως θεωρήσαμε δεδομένο ότι θα είχαν προχωρήσει σε μια τέτοια κίνηση, οι ίδιοι δεν θέλουν να καρπωθούν τη δημοσιότητα μιας ενέργειας την οποία δεν έχουν κάνει.
Από το πρωί η είδηση αναπαράγεται από έγκυρους δημοσιογράφους και ακτιβιστές οπότε σε συνδυασμό με τη φιλάνθρωπη δράση της εταιρίας Σκλαβενίτης θεωρήσαμε δεδομένο ότι είναι έγκυρη.
Ζητάμε συγγνώμη για την αναστάτωση και ευχαριστούμε για την κατανόηση.

Ωστόσο προκαλεί εντύπωση ότι δεν έχει υπάρξει επίσημη ανακοίνωση από την εταιρεία Σκλαβενίτης, ούτε κάποιο δημοσίευμα από τα συστημικά ΜΜΕ, που να ακυρώνει την ψευδή είδηση η οποία έγινε viral στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης και αναπαράχθηκε από ιστοσελίδες εναλλακτικής ενημέρωσης. Ακόμα και υπάλληλοι των καταστημάτων Σκλαβενίτη δεν ήταν σε θέση να απαντήσουν αν ισχύει ή όχι.

Να αναλογιστεί κανείς πως μια τέτοια πληροφορία αν ήταν διαφήμιση θα κόστισε μερικά εκατομμύρια για να την μάθει το πανελλήνιο!

Δυστυχώς οι μπίζνες είναι μπίζνες, και οι πολίτες απλά πρέπει να επιλέξουν από το κακό, το λιγότερο κακό. Οι τιμές των προϊόντων είναι στα ύψη και η κερδοφορία των σούπερ μάρκετ, είτε είναι ξένη αλυσίδα, είτε ελληνική, είναι κυριολεκτικά στα ύψη με τους καταναλωτές να αναγκάζονται να κρατούν όλο και πιο μικρό καλάθι, και να στρέφονται στα προϊόντα της αλυσίδας, ή στις προσφορές 1+1.

Total
1
Shares

Related Posts

Total
1
Share