Home Κοίτα ποιος μιλάει 🕵️ ΠΡΟΣΟΧΗ: Κυκλοφορεί παραπλανητικό petition της Avaaz που ζητάει λογοκρισία!

ΠΡΟΣΟΧΗ: Κυκλοφορεί παραπλανητικό petition της Avaaz που ζητάει λογοκρισία!

by moufanews

Τις τελευταίες μέρες κυκλοφορεί ένα παραπλανητικό petition της Avaaz που πολύ ίσως δουν λίγοι, ωστόσο θα καταλάβουν περί τίνος πρόκειται

Στην ελληνική έκδοση έχει τίτλο: “YouTube: Σταμάτα τα ψέματα” και το ψήφισμα έχει θέμα και παραλήπτη:

Προς το YouTube, όλες τις πλατφόρμες κοινωνικών δικτύων και τις αρχές ανά τον κόσμο:
Καλούμε όλες τις πλατφόρμες κοινωνικών δικτύων, να διορθώσουν τους αλγόριθμούς τους, βάζοντας τέλος στη διάδοση και εμπορικοποίηση της παραπληροφόρησης και της ρητορικής μίσους. Ζητάμε από τις αρχές να κάνουν αυτή την πρακτική, νομική υποχρέωση. Απαιτούμε από τις πλατφόρμες να συνεργάζονται με ανεξάρτητους ειδικούς ώστε να εντοπίζουν και να υποβαθμίζουν λογαριασμούς που δημιουργούν και διαδίδουν παραπληροφόρηση. Τα κοινωνικά δίκτυα αποτελούν δημόσιο αγαθό αλλά και δημόσια απειλή — το μέλλον μας εξαρτάται από το τι από τα δύο θα επιλέξετε.

Στην περιγραφή αναφέρει ότι τo Avaaz “μόλις ξεσκέπασε σκάνδαλο μεγατόνων”, γιατί “ενώ ο πλανήτης καίγεται, το YouTube διαδίδει ψέματα για την κλιματική κρίση σε εκατομμύρια κόσμο! Και το χειρότερο: βγάζει λεφτά απ’ αυτό… Μόλις δημοσιεύσαμε ευρήματα της έρευνά μας, και το YouTube ήδη δέχεται πίεση απ’ τα μέσα ενημέρωσης. Είναι η κατάλληλη ευκαιρία να τους δείξουμε ότι κινδυνεύει η δημόσια εικόνα τους! Βοήθησε να πλημμυρίσουμε το YouTube και τους διαφημιστές του με τα ευρήματα που φέραμε στο φως, και στη συνέχεια να πιέσουμε ΟΛΑ τα μεγάλα κοινωνικά δίκτυα και τις αρχές, μέχρι να σταματήσουν να διαδίδουν ψέματα!”

Εν ολίγοις, ζητά από το ΥΤ και τις άλλες πλατφόρμες -και με πολλά θαυμαστικά- να λογοκρίνουν και αποκόψουν την πρόσβαση σε αυτές όσων έχουν αντίθετη άποψη με το αφήγημα της Κλιματικής Αλλαγής. Τόσο απλά, τόσο επιστημονικά και τόσο δημοκρατικά.

Κάτω – κάτω γράφει: Διάβασε την έρευνα του Avaaz με τίτλο “Γιατί το YouTube Αναμεταδίδει Κλιματική Παραπληροφόρηση σε Εκατομμύρια Κόσμο;” εδώ (στα Αγγλικά), όπου το “εδώ” (που μόνο όσοι γνωρίζουν αγγλικά μπορούν να διαβάσουν, αλλά και όσοι έχουν όρεξη να δουν όλο το κατεβατό) δεν είναι παρά ένα αναμάσημα την κλιματικής τρομοκρατίας, και μια εκτενής στοχοποίηση επιστημόνων και ακτιβιστών που αναφέρονται σε αναλύσεις κι έρευνες που καταρρίπτουν το αφήγημα τους. Αν ΔΕΝ το διαβάσεις, πέφτεις στην φάκα της παραπλάνησης τους, βλέποντας λέξεις κλειδιά: “σκάνδαλο μεγατόνων, τα ευρήματά μας, παραπληροφόρηση”.

Στοχοποιούνται επίσης και οι εταιρείες που διαφημίζονται μέσω των καναλιών τους, λες και όλα τα άλλα κανάλια είναι άνευ διαφημίσεων. Το επιχείρημα τους είναι ότι η νεολαία βλέπει πολλά βίντεο στο ΥΤ και… δεν πρέπει να “παραπληροφορηθεί”.

Κι έτσι με λίγα λόγια η οργάνωση σου ζητάει να μην βλέπεις βίντεο παρά μόνο αυτά που εκείνη εγκρίνει ως έχοντα “πολιτικά ορθό λόγο”. Στα κανάλια των λίγων πια ακτιβιστών και αντιρρησιών που έχουν εναπομείνει αφού ήδη το ΥΤ έκλεισε ουκ ολίγα, θα βλέπεις μόνο… αυτό:

Για όσους δεν γνωρίζουν, η Avaaz δεν είναι μια τυχαία πλατφόρμα ψηφισμάτων. Χρηματοδοτείται από τον Τζορτζ Σόρος και συμμετέχει η ίδια και με δικά της ψηφίσματα, πολλά με θέματα υπέρ των μεταναστευτικών ροών ανά τον κόσμο και φυσικά… την Κλιματική Αλλαγή και τις ανά τον κόσμο κινητοποιήσεις όπως εκείνες της Γκρέτα Τούνμπεργκ και των Παρασκευών χωρίς Σχολείο.

Όσο για τα ψηφίσματα τρίτων, αυτά πρέπει να περάσουν από έγκριση για να δημοσιευτούν και πρέπει να είναι σύμφωνα με το δικό τους προφίλ, ενώ ουδείς γνωρίζει τι γίνεται με τα προσωπικά δεδομένα όσων υπογράφουν και ειδικά με την ΙΡ τους.

H Avaaz.org  ιδρύθηκε το 2007, για την στήριξη ανθρωπίνων δικαιωμάτων, δικαιωμάτων των ζώων, αλλά κύρια… για την κλιματική αλλαγή. Η λέξη Avaaz είναι περσική και σημαίνει ‘φωνή’, αλλά χρησιμοποιείται και σε άλλες γλώσσες με παρόμοια έννοια, όπως τα Τουρκικά, Ινδικά κλπ Συνεργάζεται και με άλλες οργανώσεις κι ένας από τους λαμπρούς υποστηρικτές της είναι ο Τζορτζ Σόρος. Πολλές φορές, οι υπογραφές χρησιμοποιούνται, στην καλύτερη περίπτωση, απλά σαν poll ή για προπαγάνδα σε κάποιο θέμα, στην χειρότερη και για φακέλωμα, αφού για να είναι έγκυρη η συμμετοχή σας χρειάζονται και έγκυρα προσωπικά στοιχεία.

Το πρώτο που πρέπει να κοιτάτε σε ένα διαδικτυακό ψήφισμα είναι όχι ΤΙ σας ζητούν να στηρίξετε με την υπογραφή σας, αλλά ΠΟΙΟΣ σας το ζητάει. Και η Avaaz.org που πολλές φορές χρησιμοποιείται για αυτόν τον σκοπό, έχει αποδειχθεί ότι δεν είναι  η κατάλληλη πλατφόρμα.

Επίσης πρέπει να κοιτάτε σε ποιον/ους απευθύνεται, γιατί υπάρχουν κανόνες αναλόγως τον παραλήπτη, για το πόσες υπογραφές και από πόσες χώρες πρέπει να μαζευτούν για να είναι έγκυρο. Για παράδειγμα, η Ευρωπαϊκή Πρωτοβουλία Πολιτών δίνει το δικαίωμα υποβολής μιας πρωτοβουλίας προς συζήτηση στην Ε.Ε. Υπάρχουν όμως κανόνες και διαδικασία και μπόλικος χρόνος αναμονής για έγκριση, οπότε, αν είναι κάτι το σούπερ επείγον, απλά ξεχάστε το.

Μόλις επιβεβαιωθεί η καταχώριση της προτεινόμενης πρωτοβουλίας σας, μπορείτε να αρχίσετε να μαζεύετε υπογραφές/ δηλώσεις υποστήριξης από πολίτες. Έχετε 12 μήνες για να συγκεντρώσετε τον απαιτούμενο αριθμό που είναι 1 εκατομμύριο συνολικά, με ελάχιστο αριθμό από τουλάχιστον 7 κράτη μέλη.

Δείτε ακόμα