• Αναζήτηση
08/12/2019

Η δημοσιογραφία του ΣΚΑΪ δεν περιλαμβάνει το… “συγνώμη λάθος”

Όλοι οι δημοσιογράφοι του κόσμου δικαιούνται κάποια στιγμή να κάνουν και κάποιο λάθος. Ουδείς “άσφαλτος”, όπως έχουν πει δημοφιλή χείλη του λαϊκού πενταγράμμου

Ωστόσο μόλις το λάθος γίνει αντιληπτό, υπάρχει update και επιδιόρθωση, και δεν συμπεριφέρονται σαν τις γάτες, να το κρύψουν κάτω από το χαλί. Μάλιστα η διάψευση ή επιδιόρθωση, οφείλει να γίνεται (στον έντυπο τύπο) στο ίδιο σημείο με την λάθος ενημέρωση.

Αλλά ο κυβερνητικός -πλέον- όμιλος Αλαφούζου με διευθυντή θαμώνα της Μπίλντερμπεργκ, την έχει δει αλλιώς.

Για ένα πείραμα κατά οποίο ερευνητές από τα πανεπιστήμια της Βιέννης και της Βασιλείας έφεραν σε κατάσταση κβαντικής υπέρθεσης καυτά πολύπλοκα μόρια που αποτελούνταν συνολικά από σχεδόν 2.000 άτομα, ο ΣΚΑΪ έγραψε σε κραυγαλέο τίτλο, «2.000 άνθρωποι σε δύο διαφορετικά μέρη». Μετάφραση επιπέδου παντόφλας.

Και καλά έγινε η πατάτα, αλλά αντί διόρθωσης, ο ΣΚΑΪ – ο υπέρμαχος κατά των fake news – απλά… ξήλωσε το άρθρο! Βέβαια η Google κρατάει κάτι ακόμα στη μνήμη της, έτσι για να κάνει την υπόθεση ακόμα πιο γελοία:

Οι δε… “καταρριψίες” των hoaxes του διαδικτύου, αγρόν ηγόρασαν, αφού τα Ελληνικά Hoaxes και ο όμιλος Αλαφούζου έχουν στενές σχέσεις τρίτου τύπου, άκρως… “αδελφικές”.

Η δημοσιογραφία στα χειρότερα της ειδικά για το κανάλι, που το Reuters Institute της Οξφόρδης, το χαρακτήρισε ως ένα από τα πιο λαϊκίστικα της Ευρώπης!

από moufanews

Βρείτε μας στο facebook